tisdag 13 mars 2012

Gamla foton

Jag har datorn full av gamla bilder som bara finns där, så jag bestämde mig för att försöka göra lite album av dem. Jag har påbörjat ett nu, jag köpte en barnbok med kartongtjocka sidor på bokrean som jag har använt att klistra på. Sidorna har jag plockat isär och planen är att jag ska sätta ihop dem igen med nåt snöre sen. Här är tre färdiga sidor. Jag älskar bilden med solglasögonen. Ibland är det svårt att komma på layouterna till sidorna och till den använde jag en layout som jag hittat här: http://www.magdasscrapbooking.se/.
De andra sidorna är egen ihopakomponering. Både glassarna, musen och blomsterhörnet är stämplar, alla har jag nog fått i scrapbooking-tidningar. De blåa blommorna har jag hittat på Netto, haha, vem kunde tro det? Det gäller att ha ögonen öppna för fynd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar