lördag 7 april 2012

Inspirationskaos

Just nu är en sådan tid när jag har flera projekt på gång och inte hinner avsluta det ena innan jag vill påbörja nästa. Så jag tror att jag har en ca 10 olika saker liggandes som väntar på att bli slutförda. Jag tror att det är den egenskap jag har mest brist på, tålamod. Jag vill att allt ska bli färdig på en gång och tar det för lång tid blir jag uttråkad eller så hittar jag något som blir intressantare för tillfället. Jag tror att det bästa exemplet på det är en kofta jag har stickat på i tre-fyra år nu, varje vinter blir jag inspirerad och börjar sticka på den igen för att sen lägga den åt sidan efter ett tag... Men, en dag ska jag bli färdig med den! (Och som tur är mönstret från 80-talet, den kan inte bli mer omodern!)
Ett av mina projekt för tillfället är ett fotoalbum, här är några färdiga sidor:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar