tisdag 14 februari 2012

Dagens donation?

Jag fick en massa scrapbooking-saker av en vän idag. En helt sanslös mängd. Jag bara tänker på allt detta har kostat. Men hon ville absolut inte ha det själv för det bara stod i garderoben och samlade damm. Hmm.. jag är förstås glad, det är massor av fina papper, band, knappar, pärlor och annat kul. Nu kommer jag inte att kunna slita mig från allt detta... Och hur säger man tack? Hon ville inte ha några pengar för detta... men det känns lite dumt att bara ta det. Jag får väl hitta på något... jag har nån idé på gång tror jag.
Två av dagens kort!


Detta gjorde jag till min söta vän! Musen är en stämpel som jag sedan färglagt. Klistermärkena (nyckelpigan och hörnan) hittade jag i en leksaksaffär idag.


Min fars "polare" fyller snart år. Varför inte en knasig groda till honom! Bilden har jag hittat någonstans på nätet, skrivit ut och färglagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar