söndag 20 maj 2012

Ändaont

Igår hade vi sommarfest med jobb. Ute i ingenstans. Det började med champagnefrukost och tipsrunda. Efter lunchen var det inbokat för en två-timmars ridtur på islandshästar för de som ville. Det är väl klart att man ska prova. Men det får jag sota för idag istället... Det var riktigt trevligt att rida igenom skogen, vi provade att tölta lite också. Usch, då studsade jag upp och ner i sadeln och var helt säker på att jag skulle trilla av... Men jag klarade det. Idag har jag så ont i ryggen och ändan att varenda rörelse är plågsam.
Nu när vi varit en dag i skogen tyckte jag det passade med en skogsmålning. Jag har inte funnit tid och inspiration att måla nu på det senaste. Jag har lite tankar och idéer om vad jag vill göra, men känner inte att jag hinner. Lite synd... får se om det blir bättre.
Det blommar så vackert nästan överallt nu, så en blommande gren fick plats idag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar